De Meningensite met de grootste ervaring!

naar boven

maak een mening

MENING : afschuiven verantwoordelijkheid bij probleme

0 volger(s) - U moet aangemeld zijn om een Mening te volgen via email!
  • CADEAUBOX TAPA'S
    DIVERSITEIT
    (0)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    PRIJS/KWALITEIT
    (0)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    aanmelden om te kunnen stemmen

Enquete

Enquete loopt tot 21 Nov 18
Welk operating systeem verkiest u voor uw laptop?
  • (2)
    waardeer deze mening :
    afschuiven verantwoordelijkheid bij probleme
    Bibi
    2016-08-23 15:41:46
    hits:811
    activeren Cadeuxbox geeft een probleem, na lang wachten de zogenaamde "Helpdesk"aan de lijn gehad...die schuift het probleem af en wil het enkel onderzoeken als ik een betaalbewijs bezorg, wat moeilijk is voor iets dat je kado krijgt natuurlijk, maar dat wil de persoon aan de andere kant van de lijn niet begrijpen. Het ironische is dat er op hun site staat dat je een Cadeaubox kan inwisselen voor een andere, maar in mijn geval gaat dat niet, ik moet blijkbaar bewijzen dat ik hem niet gestolen heb!
  • bezoeker
    2017-01-19 19:25:35
    Cadeaubon van Cadeaubox cadeau gekregen. Gekozen voor abonnement op Knack, maar na 3 weken nog niets ontvangen. Cadeaubox telefonisch gecontacteerd (op mails antwoorden ze toch niet). Daar verwijzen ze mij naar Roularta, die daarvoor verantwoordelijk zou zijn, volgens hen. Roularta gecontacteerd en zij geven aan dat ze nog geen bestelling van Cadeaubox ontvangen hebben voor mij. LEUK ?????
  • Al uitgesproken positieve of negatieve ervaringen gehad in het verleden? Wat best te kiezen of net te mijden? Deel uw raad – uw medemens dankt u.
    U verstuurt deze reactie als 'bezoeker'.

    hoe een foto invoegen, verwijzen naar een commentaar,.... Zie hier voor meer uitleg.

    opmerking : bij een verkeerde controle gaat uw Mening niet verloren, maar krijgt u nog een nieuwe kans.